Saturday, August 30, 2008

Gosip JangBola menjelang musim 2009

tut tut tut hello! hello! JangBola menerima panggilan telefon petang semalam dari seorang pemanggil yang enggan memperkenalkan dirinya. JangBola layanje la paneh juga ceritanya, khabarnya nama beberapa otai telah dislash oleh pihak tertentu dari mewakili skuad ini musim depan. Itu takper la ada lagi satu yang menarik, JangBola diberitahu ada juga sebahagian otai-otai ni dah mula buat offer diri dengan team lain. Team tu ialah tutttt hehehe JangBola tak boleh bagitaula. (tp yang sebenarnya JangBola pun tak tau)

Cerita tentang gosip pindah memindah ni plak teringat JangBola pasal si kembar N9 ni pulak. Meletup sana sini menggosipkan mereka ni akan ke team itulah team inilah tapi sehingga kini keputusan masih belum diketahui. JangBola berharap mereka dapat memikirkan sebaik-baiknya masa depan karier mereka dan mendoakan mendapat yang terbaik. Setahu JangBola la kan tak ramai anak N9 yang merantau dapat mencipta nama sebaik di N9. Contoh JangBola ambil macam K. Rajan masa main dengan N9 dulu bukan main menjadi igauan pasukan lawan dan kerap kali dipanggil pasukan kebangsaan tapi bila dia berhijrah ke Selangor dan kemudian Pahang. Hmmm Entahlaaa dah tak nampak lagi larian lipas kudung budak Bahau ni.

Ingatan JangBola pada mereka yang berura-ura nak berhijrah fikir sebaik-baiknya, rezeki tuhan memang ada dimana-mana tapi harus diingat tempat jatuh lagikan dikenang. Hujan emas di negeri orang hujang batu di negeri sendiri. Fikir-fikirkanlah.

3 comments:

Anonymous said...

Insya'allah. jikalau ke Kedah, kerjaya mereka akan lebih bersinar. Insya'allah kita cuba..

Anonymous said...

ko igt kat n9 kerjaya mereka xbley bersinar ke...igt kedah bagus sgt.

Anonymous said...

ko igt kat n9 kerjaya mereka xbley bersinar ke...igt kedah bagus sgt.